Schaak Vereniging

Waalwijk

SV Waalwijk, schaakvereniging voor Waalwijk en omstreken

SV Waalwijk ondersteunen

U kunt SV Waalwijk ondersteunen door gebruik te maken van Sponsorkliks.

SV Waalwijk is actief op Facebook en Twitter.

Wekelijks worden er in het Weekblad Waalwijk een artikeltje gepubliceerd over de gang van zaken in de club. U kunt deze artikeltjes hier op onze site lezen en downloaden.

Schaak vereniging Waalwijk

Op de hoogte blijven

Met de onderstaande RSS feed kunt u zich abonneren op deze site. U krijgt dan een berichtje bij belangrijke wijzigingen.

De tweede online rapid competitie 2020/2021

De corona pauze wordt gevuld met de on-line Rapid competitie

Contactpersoon Ron Verhoofstad ; Mobiel of whatsapp: 06 2863 8533

De twintigste ronde

Donderdag 11 maart 2021

<link volgt>

Aanmelden: vanaf 19.30 uur

Einde: ongeveer 22.30 uur

Vanaf 13 deelnemers: Rapid, 6 ronden, 10 minuten pppp

De actuele stand van het toernooi is te vinden op de Corona Rapid Toernooi pagina.

Belangrijke mededeling interne competitie

(Bijgewerkt 14 oktober 2020)

Bericht van het bestuur van SV Waalwijk

Gezien de toename van  Coronabesmettingen en de aanvullende maatregelen die dinsdag bekend zijn gemaakt, heeft het bestuur besloten het schaken tot nader order stil te leggen

SV Waalwijk volgt het advies van het RIVM met betrekking tot beperking sociale contacten in verband met het coronavirus en de aanbevelingen van de Nederlandse regering.

KNSB Online competitie

Een verslag van de wedstrijd in Weekblad Waalwijk, onder de titel Podium plaats voor Waalwijk, is te lezen door de link te volgen. Op de pagina Weekblad Waalwijk zijn meer artikelen te vinden.

KNSB Online competitie

Een verslag van de wedstrijd in Weekblad Waalwijk, onder de titel Schaken heeft zo z’n voordelen, is te lezen door de link te volgen. Op de pagina Weekblad Waalwijk zijn meer artikelen te vinden.

Op zaterdagmiddag 19 december heeft Waalwijk 1 haar eerste 2 wedstrijden gespeeld in de KNSB online competitie, beide wedstrijden werden winnend afgesloten!

Op zaterdagmiddag 16 januari heeft Waalwijk 1 haar 3de en 4de match gespeeld in de KNSB online competitie. Deze middag heeft 1 overwinning voor Waalwijk opgeleverd en 1 nipte nederlaag.

Op zaterdagmiddag 29 januari heeft Waalwijk 1 haar 5de en 6de ronde in de 4de klasse A gespeeld. Na een ongelukkige nipte nederlaag tegen EGS, werd er overtuigend gewonnen van VAS 2 uit Amsterdam!

Op zaterdag 13 februari speelde Waalwijk 1 haar 7de en 8ste ronde in de KNSB online competitie.Tegen OSV 1 werd nipt met 4-6 verloren. Waalwijk herpakte zich en revancheerde zich met een 7-3 winst tegen Kennemer Combinatie 2.

Waalwijk heeft de KNSB online competitie afgesloten met een gelijkspel tegen Staunton Groningen 1, het werd 4-4. Met dit gelijkspel is Waalwijk met 11 punten en 49,5 bordpunten keurig op de 3de plaats geëindigd.Proficiat teamspelers van Waalwijk met dit keurig behaalde resultaat!